Організація клієнтської зони
Опубликованно 29.08.2022 16:05
Перше, що бачить клієнт, входячи до вашого офісу, — це ресепшн. Від того, яке враження на нього справить «клієнтська зона», залежить те, чи зважиться людина мати справу з вашою фірмою чи ні.
Клієнтська зона повинна відповідати двом головним вимогам: створювати комфортні умови для відвідувачів і співробітників і бути досить презентабельною, для того щоб перше враження відвідувача було позитивним.
Комфорт співробітників, перш за все, працівників ресепшену визначає, наскільки швидко та ефективно вони зможуть працювати з клієнтами. В умовах великого потоку людей цей фактор набуває вирішального значення. Співробітникам ресепшену необхідний великий запас робочого простору, стійка ресепшн має бути просторою (особливо стільниця) та забезпечувати свободу рухів. Важлива вимога до стійки: її корпус та висота повинні забезпечувати конфіденційність документообігу та захищати екрани моніторів та паперу на робочому столі від зайвих очей. Передня стійка ресепшн – це контактна зона, тому абсолютно неприпустимо завалювати її паперами, які стануть додатковою перепоною для спілкування та можуть створити негативне враження про вашу компанію. Для цих цілей слід придбати тумби або шафи для паперів, якщо стійка не оснащена вбудованими полицями та ін. Зазвичай ресепшн розташовується саме навпроти головного входу, тому висока передня стійка захищає співробітників від протягів. Висота стійок повинна бути 110-120 см, тобто трохи вище за пояс. Це дозволить ясно відмежувати простір співробітника та спростить заповнення паперів відвідувачами. Додаткова стійка, що забезпечує безпеку монітора, варіюється від 50 до 60 див.
Якщо потік відвідувачів великий, то у великих фірмах ресепшн рекомендується поєднати із залом очікування, в якому слід встановити не тільки ряд стільців, а й купити журнальні столи в стилі лофт з можливістю заряджання ноутбуків/планшетників та зоною Wi-Fi. Можна обмежитися одним загальним столом великого розміру, навколо якого будуть розташовані офісні меблі, або кількома компактними столами. Також можна розмістити кілька крісел або диванів для комфортнішого очікування. Крім комфорту, м'які меблі також мають важливу перевагу: вони зроблять обстановку менш формальною і більш дружньою, а це сприятливо позначиться на загальній атмосфері в зоні клієнта. Для цих цілей підійдуть офісні крісла з пам'яттю або офісні дивани зі шкірозамінника: такі офісні меблі недорого коштують, але при цьому виглядають презентабельно та якісно.
Категория: Новости