Stellantis планує до 2030 року поетапно збільшити річний виторг до - 20 млрд євро за рахунок розвитку програмного забезпечення для автомобілів
Опубликованно 10.12.2021 04:30
Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
Кoрпoрaція Stellantis визнaчилa oснoви стрaтeгії рoзвитку влaснoгo прoгрaмнoгo зaбeзпeчeння, якa пeрeдбaчaє впрoвaджeння тexнoлoгічниx плaтфoрм нoвoгo пoкoління, викoристaння існуючиx мeрeжeвиx мoжливoстeй aвтoмoбілів для того трaнсфoрмaції прoцeсу взaємoдії влaсників з їxніми трaнспoртними зaсoбaми, a тaкoж пoступoвe збільшeння річнoгo витoргу (приблизнo дo 20 млрд. єврo дo 2030 рoку).
В рeзультaті трaнсфoрмaції сучaсні aвтoмoбілі Stellantis зі спeціaлізoвaнoю eлeктрoннoю aрxітeктурoю пeрeтвoряться нa відкриту прoгрaмнo кoнфігурoвaну плaтфoрму, щo гaрмoнійнo вписується в цифрoвe життя їxніx влaсників. Цeй підxід знaчнo рoзширює мoжливoсті во (избежание дoдaвaння іннoвaційниx функцій тa сeрвісів зa дoпoмoгoю бeздрoтoвиx oнoвлeнь (OTA), зaвдяки яким aвтoмoбілі зaлишaтимуться сучaсними, aктуaльними тa привaбливими нaвіть чeрeз рoки після їx вирoбництвa..
«Стрaтeгії eлeктрифікaції та розвитку програмного забезпечення сприятимуть нашому перетворенню сверху провідну технологічну корпорацію, що пропонує послуги сталої мобільності, вслед рахунок ефективного використання зростання суміжних напрямків бізнесу, пов'язаних з бездротовим оновленням функцій та сервісів, та найвищої якості обслуговування наших клієнтів, - заявив генеральний руководитель Stellantis Карлос Таварес (Carlos Tavares). - Завдяки впровадженню трьох вполне нових технологічних платформ нате основі штучного інтелекту, починаючи з 2024 року, які будуть розгортатися для базі чотирьох автомобільних платформ STLA, ми зможемо збільшити швидкість та гнучкість следовать рахунок роз'єднання циклів розробки апаратного та програмного забезпечення.».
Перед 2025 року Stellantis планує інвестувати у трансформацію програмного забезпечення та перехід возьми електричну тягу понад 30 млрд євро.
Стратегія розвитку програмного забезпечення Stellantis взаємопов'язана з планами з електрифікації, які були до иголки представлені на Дні електромобілів (EV Day) у липні 2021 року: корпорація поставила собі следовать мету до 2030 року раздражить частку автомобілів з нульовим та зниженим рівнем викидів (LEV) в обсязі продажів до самого 70% у Європі та більш ніж 40% у США. Завдання кожного з 14 знакових автомобільних брендів компанії - запропонувати передові, повністю електрифіковані рішення.
Додаткові стратегічні партнерства
Foxconn
Крім завершення створення спільного підприємства Mobile Drive, запланованого для 31 грудня 2021 року, корпорація Stellantis підписала неформальний предложение про наміри з компанією Foxconn, метою якого стала розробка сімейства спеціальних мікроконтролерів в (видах Stellantis та сторонніх замовників. Основне завдання цього партнерства - створення чотирьох сімейств чіпів, що покривають понад 80% потреб корпорації в мікроконтролерах, що допоможе значно спростити ланцюжок поставок. Впровадження та встановлення цих продуктів нате автомобілі Stellantis заплановано для 2024 рік.
Waymo
Stellantis також продовжує роботу надо спільними проектами із компанією Waymo. Після того як гібридні версії автомобілів Chrysler Pacifica з технологією Waymo Driver здійснили тисячі поїздок у повністю безпілотному режимі Фініксом, причт Арізона (США), Stellantis та Waymo розширюють супряга у сфері послуг місцевої доставки. Спираючись сверху лідерські позиції Stellantis у галузі виробництва легких комерційних автомобілів та інвестиції в електрифікацію, партнери співпрацюють у напрямках, націлених бери комерційний розвиток. Проектні групи отримають прототипи Stellantis у 2022 році.
Швидко зростаючий бізнес, заснований для розвитку програмного забезпечення
Stellantis має намір розвивати власний бізнес, пов'язаний з розробкою програмного забезпечення та послуг, що підключаються, враховуючи п'ять ключових факторів:
- послуги та передплати;
- функції, що активуються возьми запит;
- дані як одолжение та обслуговування автопарків;
- ціноутворення автомобілів та їх вартість получи и распишись вторинному ринку;
- завоювання нових клієнтів, утримання клієнтів сервісу та перехресні продажі.
Нате сьогоднішній день у розпорядженні Stellantis є 12 мільйонів автомобілів з широкими мережевими можливостями. Накануне 2026 року ця число повинна зрости до 26 мільйонів автомобілів, здатних приносити виторг получи рівні близько 4 млрд євро, поперед 2030 року їхня кількість досягне 34 мільйонів, а річний виторг становитиме близько 20 млрд євро. Під монетизованими автомобілями маються получи увазі автомобілі віком давно п'яти років.
Ефективно використовуючи можливості зі збору даних, у 2022 році Stellantis швырнуть програму страхування на основі фактичного використання, яка пропонуватиметься дочірніми фінансовими компаніями в Європі та Північній Америці пользу кого розширення позицій на світовому ринку..
Розгортання трьох нових технологічних платформ з 2024 року
Сверху 2024 рік заплановано появу трьох нових платформ, які протягом наступних двох років будуть впроваджуватися і масштабуватися для чотирьох платформах автомобілів Stellantis.
В основі переходу предварительно клієнтоорієнтованих сервісів лежить нова електрична/електронна (Е/Е) архітектура та архітектура програмного забезпечення STLA Brain.
STLA Brain повністю підтримує бездротові оновлення і може керувати 30 модулями, бери відміну від 10 модулів, доступних одним духом, що забезпечує її високу гнучкість. Ця орієнтована держи послуги архітектура повністю інтегрується з хмарою, яка з'єднує електронні блоки керування автомобіля з центральним високопродуктивним компутер'ютером (HPC) за допомогою високошвидкісної шини даних. Вслед за рахунок цього розривається існуючий зв'язок між різними поколіннями апаратного та програмного забезпечення, що дозволяє розробникам ПЗ результативно створювати та оновлювати функції та послуги, мало-: неграмотный чекаючи випуску нового фізичного обладнання. Бездротове оновлення значно знизить витрати клієнтів та Stellantis, спростить обслуговування ради користувачів та сприятиме підтримці високої вартості автомобілів получи вторинному ринку.
Платформа STLA SmartCockpit, що створюється получай основі архітектури STLA Brain, гармонійно впишеться в цифрове життя водія та пасажирів, створюючи «третє місце» після дому та роботи з широкими можливостями пользу кого індивідуального налаштування. Дослідження показують, що клієнти в середньому проводять у автомобілях близько чотирьох років життя, і це значення лише збільшується.
Полустанок STLA SmartCockpit, що створюється по (по грибы) підтримки Mobile Drive - спільного підприємства Stellantis та Foxconn - забезпечує функціонування рішень получи и распишись основі штучного інтелекту, таких як навігація, голосовий асистент, електронний торговий майданчик та платіжні сервіси.
Вагон STLA AutoDrive, розроблена спільно з BMW, запропонує системи автономного водіння рівнів 2, 2+ та 3 і безперервно оновлюватиметься «по повітрю».
Вдосконалення клієнтського досвіду на 14 брендів
За допомогою програмного забезпечення та функцій, що активуються держи запит, Stellantis надасть клієнтам можливість персоналізувати їхні автомобілі в точній відповідності раньше власних потреб та бажань завдяки бездротовим оновленням. Це разрешить розвинути унікальні якості різних брендів Stellantis та зміцнити зв'язок між водієм та автомобілем.
З початку цього року корпорація забезпечила виконання понад 6 млн операцій бездротового оновлення та планує предварительно 2026 року випускати нові версії програмного забезпечення безвыгодный рідше одного разу для квартал.
На сьогоднішній суббота мережеві можливості автомобілів Stellantis створюють більше трьох трлн точок обробки даних, завдяки яким забезпечується збір своєчасної та корисної аналітичної інформації. Інженери Stellantis використовують її на скорочення циклу безперервного покращення автомобілів, що допустить підвищити задоволеність клієнтів та после 2030 року отримати прибуток 1,1 млрд євро ради рахунок підвищення ефективності.
В рамках індивідуальних завдань кожен із брендів Stellantis приділяє особливу увагу використанню програмного забезпечення з максимальною користю к своїх клієнтів..
Таланти та ефективність мають вирішальне значення
З метою підтримки трансформації Stellantis створює академію програмного забезпечення та даних на перепідготовки понад 1000 власних інженерів для різних позиціях та розвитку спільноти розробників програмного забезпечення.
Крім того, корпорація виробляє набір найталановитіших фахівців у галузі програмного забезпечення та штучного інтелекту з технологічних компаній та інших галузей з усього світу.
Створюючи центри талантів у різних країнах, Stellantis має намір по 2024 року довести кількість ефективних фахівців із програмного забезпечення по 4500. Ці інженери забезпечать реалізацію амбіцій Stellantis у галузі програмного забезпечення та працюватимуть в екосистемі, сформованій партнерами Stellantis.
Категория: Новости