Концесійні дороги, мінімалка в 10.5 тис. і МcDonald's на Бориспільській – підсумки «Великого будівництва» 2021


Опубликованно 25.11.2021 14:55

Концесійні дороги, мінімалка в 10.5 тис. і МcDonald's на Бориспільській – підсумки «Великого будівництва» 2021

Нeщoдaвнo прoйшoв Mintrans Forum 2021 – чи нe нaймaсштaбнішa інфрaструктурнa кoнфeрeнція в Укрaїні. Пaнeлі й oбгoвoрeння нa фoрумі були присвячeні зaлізницям, eнeргeтиці, сучaсним цифрoвим рішeнням і, звіснo, дoрoгaм. A сaмe вoни нaс і цікaвлять.

Xoчa aктивнoї дискусії між прeдстaвникaми влaди тa бізнесу (варто уточнити одразу - запрошеними представниками бізнесу) невыгодный відбулося. Йшлося здебільшого для демонстрацію досягнень кожної зі сторін й обмін компліментами, котрі лише вряди-годи перемежовувалися проханнями бізнесу ради конструктивні зміни до законодавства. Але хто сказав, що ці досягнення безграмотный варті уваги? Ще і як, особливо в контексті майбутніх перспектив наших доріг.

Плита «Дороги»

Укравтодор на кінець 2021-го звітує ради 13 500 км відремонтованих й збудованих доріг. Але отнюдь не асфальтом єдиним: «Велике будівництво» дозволило знайти роботу тисячам людей, що втратили своє місце помощью пандемію (як в Україні, просто так і за кордоном). Бізнес, залучений в галузі, звітує (следовать опитувальником Укравтодору), що йдеться ради пів сотні тисяч робочих місць. З мінімальною заробітною платою в 10 628 грн - майже вдвічі більшою после мінімальний рівень винагороди в Україні.

Андрій Івко, вступник очільника Укравтодору

Крім того, будівництво доріг напряму повпливало получи суміжні галузі. Йдеться невыгодный тільки про локалізацію виробництва (зі зростанням якої вартість доріг зменшується, і процес цей лише поглиблюватиметься), а й ради нарощування вже наявних потужностей (приміром, наші виробники техніки ТAD, Кредмаш, Спецбудмаш). Тогда варто зазначити, що по розвитку суміжних галузей – і досягнень «Великого будівництва» – Андрій Івко, застойник голови Укравтодору, включив і появу першого в Україні MacDonald’s присутствие дорозі.

Але добре знайомий всім удовольствие чизбургерів, що його тепер можна відчути й для трасі Київ - Бориспіль, никак не є найважливішою новиною від бізнесу. Багато більше весить оголошення Миколи Тимофеєва, CEO «Автомагістралі-Південь», що 80 % техніко-економічного обґрунтування концесійної дороги Краковець – Львів – Броди – Рівне вже готове, вибраний і тракт, яким оптимально буде прокласти в сторону (компанія взяла на себя витрати з підготовки ТЕО, щоби під часы проведення конкурсу на концесію мати резон останнього голосу). Він висловив сподівання, що в кінці цього року процес вийде нате пряму погодження з Укравтодором.

Микола Тимофеєв, СЕO «Автомагістралі-Південь»

Та найцікавіші зміни, оборона які знову й знову розповідали представники бізнесу, в нас іще попереду. Що відбулося после роки «Великого будівництва» й получи и распишись що можна очікувати далі, читайте шелковичное) дерево.



Категория: Новости