Lexus презентує новий флагманський позашляховик LX
Опубликованно 15.10.2021 14:40
Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
13 жoвтня у Дубaї (OAE) відбулaся світoвa прeм'єрa нoвoгo пoкoління пoзaшляxoвикa Lexus LX. Нoвий LX, який втілює прaгнeння брeндa відпoвідaти пoтрeбaм клієнтів з різниx кутoчків світу тa підкрeслює пoзиції Lexus, як симвoлу рoзкішнoгo стилю життя, мaє нaдійти у прoдaж нa пoчaтку 2022 рoку.
Ужe пeршa мoдeль LX, щo пoбaчилa світ у 1996 рoці, oтримaлa визнaння як флaгмaнський пoзaшляxoвик Lexus зaвдяки свoєму кoмфoрту, рoзкoші тa пoзaшляxoвим влaстивoстям. Aвтoмoбіль дoвів здaтність пeрeсувaтися прaктичнo всімa видaми дoріг, a тaкoж врaжaючу нaдійність і дoвгoвічність.
Нoвий LX булo рoзрoблeнo, щoб зaбeзпeчити пaсaжирaм і вoдієві кoмфoрт тa нaсoлoду від пeрeбувaння в aвтoмoбілі, куди б вoни нe їxaли. Збeрігaючи трaдиційну рaмну кoнструкцію кузoвa чтобы зaбeзпeчeння нaдійнoсті, дoвгoвічнoсті тa прoxіднoсті, нoвий LX мoжe пoxвaлитися пoліпшeними xaрaктeристикaми зaвдяки нoвій плaтфoрмі GA-F. Її викoристaння дoзвoлилo знизити вaгу приблизнo нa 200 кг і ствoрити кузoв, щo вирізняється висoкoю жoрсткістю, зaвдяки зaстoсувaнню цифрoвиx тexнoлoгій.
Нoвий LX будe дoступний у вeрсіяx LX 600 із пoтужним 3,5-літрoвим* бeнзинoвим двигунoм V6 із пoдвійним турбoнaддувoм тa LX 500d із 3,3-літрoвим дизeльним двигунoм V6 із пoдвійним турбoнaддувoм. Oбидві вeрсії мaтимуть гaльмівну систeму з eлeктрoнним кeрувaнням тa eлeктрoпідсилювaч кeрмa, щoб гaрaнтувaти унікaльні xoдoві якoсті Lexus LX як нa дoрoгax, тaк і получай бездоріжжі.
Для безпечнішого й комфортнішого водіння получи центральній консолі вперше нате автомобілях Lexus встановлено подвійний монитор, що складається із 12,3-дюймового верхнього та 7-дюймового нижнього екранів. Також уперше в світі було реалізовано функцію Back Underfloor View, що відображає нате екрані область під задньою частиною автомобіля.
В (видах максимальної відповідності різноманітним потребам клієнтів, у Lexus LX доступна нова комплектація VIP** із чотирма окремими сидіннями та функцією «Оттоман» сверху сидіннях заднього ряду.
Під момент розробки дизайну особливу увагу було приділено функціональності та лініям, які підкреслюють потужність автомобіля. Дизайнери створили пропорції, що поєднують вишуканість і потужність, та роблять новий LX дуже помітним получи и распишись дорозі, як і належить флагманському позашляховику. Серед інших технологій, які варто відзначити, уперше в автомобілях Lexus реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією автентифікації ради відбитком пальця. Це сприяє зниженню ризику викрадення автомобіля.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ LEXUS LX
Нова мова дизайну Lexus, що гармонійно поєднує витонченість та функціональну красу
Концепція дизайну сфокусована бери створенні екстер'єру, який поєднує вишуканість із потужним і приголомшливим зовнішнім виглядом, як і належить флагманському позашляховику.
Нова фамільна решітка радіатора втілює оновлений проектирование Lexus, що базується для функціональній красі. Цей фірмовий елемент став тривимірним і позбувся хромованої предел. Таке рішення підкреслює єдність решітки з усім кузовом і додає вагомості передній частині автомобіля, одночасно поліпшуючи ефективність охолодження і розподілу повітряних потоків.
Простір навколо водія облаштовано згідно з концепцією кокпіту Тазуна, що ініціює якісну взаємодію водія з автомобілем. Монитор та перемикачі розташовано таким чином, аби забезпечити інтуїтивно зрозуміле керування автомобілем, майже приставки не- змінюючи пози навіть під момент руху нерівними поверхнями.
Як і в новому NX, у центрі задньої частини замість логотипу розміщено напис LEXUS, що символізує нову епоху в (видах бренда.
Чудові ходові якості як получай дорозі, так і на бездоріжжі
Нова площадка GA-F була застосована Lexus вперше, щоб досягти ідеальних ходових характеристик. Положення центру ваги LX було оптимізовано следовать рахунок зміщення масивного двигуна взад.
Дах було виконано з легкого алюмінію, адже він знаходиться найвище і його аншпуг впливає на положення центру ваги автомобіля. Це призвело накануне значного зниження центру ваги й зменшення загальної маси приблизно получи 200 кг.
У новому поколінні, вперше следовать всю історію LX, застосовуються електропідсилювач керма та клейові з'єднання кузова. За один прием вони забезпечують безпосередній відгук получи и распишись дії водія і під отрезок времени повороту керма та натискання педалі акселератора.
2850-міліметрова колісна базис, успадкована ще з першого покоління LX, і кути прохідності (кут в'їзду, кут з'їзду й повздовжній кут прохідності), що збереглися із попереднього покоління, забезпечують і високу прохідність получи бездоріжжі, й достатній простір усередині салону.
Підвіска з активним контролем висоти (AHC), яка дозволяє регулювати висоту розташування кузова залежно від умов керування, тепер має розширений вибір положень. До самого того ж AHC відтепер стабілізує положення автомобіля під момент поворотів, прискорення та гальмування, оптимізуючи жорсткість пружин, коль це необхідно.
Нова конструкция кругового огляду Multi-Terrain Monitor використовує чотири камери, щоб допомогти водієві відслідковувати ситуацію навколо автомобіля. Доступність нової опції - відображення простору під задньою частиною автомобіля - дозволяє робити його «прозорим». Яко водій може чітко бачити табор поверхні, якою пересувається, а також дорожні умови навколо передніх і задніх коліс.
Уперше в автомобілях Lexus центральну микроконсоль оснащено подвійним дисплеєм. Получай верхньому 12,3-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи управління навігацією та аудіосистемою. Він а використовується системою кругового огляду Multi-Terrain Monitor під часочек руху бездоріжжям. На нижньому 7-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи керування клімат-контролем. Також він слугує екраном вибору режимів керування для того системи Multi-Terrain Select.
Нова лінійка потужних та ефективних силових агрегатів
Новий 3,5-літровий бензиновий двигун V6 із подвійним турбонаддувом у LX 600 забезпечує високий крутний мгновение на низьких обертах і швидку реакцію турбіни. Його максимальна потужність - 305 кВт (415 к.с.), а максимальний крутний пора - 650 Нм. Двигун забезпечує приємне відчуття прискорення, доступне завдяки високому крутному моменту в широкому діапазоні обертів.
Перший в (видах Lexus 3,3-літровий дизельний двигун V6 із подвійним турбонаддувом, яким оснащено LX 500d, вирізняється оптимізованою конструкцією кожного елемента угоду кому) досягнення максимальної потужності 220 кВт (299 к.с.) і максимального крутного моменту 700 Нм, а також чудової економії пального. Максимальний крутний побудьте на месте досягається, починаючи з низьких обертів. Це забезпечує потужне прискорення, яке чітко відповідає діям водія.
В дизельному двигуні двое турбокомпресори зі змінною геометрією забезпечують підвищену продуктивність в (видах стрімкого прискорення у будь-яких ситуаціях. Держи низьких обертах працює Вотан, а на високих додатково підключається другий, що забезпечує потужне та плавне прискорення держи будь-яких обертах.
Обидва силові агрегати працюють у парі з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач. Вона забезпечує плавний і комфортний чередование водіння, а також потужне прискорення держи старті, позашляхові характеристики й економію пального держи високих швидкостях.
Нова комплектація VIP
Новий Lexus LX у комплектації VIP має чотири окремі сидіння. Задні сидіння забезпечують найвищий рівень комфорту, у тому числі завдяки високому рівню бокової підтримки і нейтралізації незручностей від нерівностей дорожнього покриття. Нахил спинки сидінь змінюється у діапазоні после 48 градусів; вони оснащені окремою консоллю з панеллю керування функціями комфорту. Монитор розважальної системи задніх пасажирів, що знаходиться получи спинці переднього пасажирського сидіння, можна скласти, аби без- обмежувати оглядовість попереду. Підвищений благоустроенность пасажирів позаду також гарантується достатньою відстанню перед передніх сидінь, що досягає 1 100 мм.
Вплоть до цієї комплектації також входять сонцезахисні шторки получи и распишись задніх бокових вікнах, освітлення во (избежание читання та розважальна прием задніх пасажирів. Комплектація VIP оснащена спеціальними вентиляційними дефлекторами у стелі, с подачи які охолоджене повітря розсіюється, як многоречивость у душовій кабіні, й огортає задніх пасажирів. Окрім того, ровно по боках центральної консолі задніх сидінь також є вентиляційні дефлектори. Взимку вони огортають теплим повітрям і забезпечують удобства за принципом «свіжа дыня, теплі ноги».
Задня тротуар управління, на яку винесено керування різними функціями та налаштування задніх сидінь і прилеглої по них зони, була спроєктована з орієнтацією получи підвищений комфорт клієнта, саме тому її було продумано давно найдрібніших деталей.
Мультимедійна метода нового покоління
Застосування новітніх мультимедійних систем, що підтримують Android Auto та бездротове підключення раньше Apple CarPlay, робить користування новим LX більш зручним та комфортним.
Исполнение) усіх комплектацій також доступний інтелектуальний голосовий асистент «Hey, Lexus» («Агов, Лексус»).
У базовій комплектації LX оснащений аудіосистемою Lexus з 10 динаміками. А у топових комплектаціях - преміальною аудіосистемою Mark Levinson Premium Surround із 25 динаміками.
Нате новому LX у комплектації VIP встановлюється розважальна общественный порядок для пасажирів задніх сидінь нового покоління з інтуїтивно зрозумілою сенсорною панеллю управління.
Провідні технології захисту та безпеки
Уперше в автомобілях Lexus у новому LX реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією розпізнавання відбитка пальця, що сприяє зниженню ризику викрадення.
Пачка систем безпеки та допомоги водієві LSS+ (Lexus Safety System+) останнього покоління включає модернізовану систему попередження зіткнень із новою системою аварійного підсилювача керма, поліпшену систему утримання в центрі смуги руху, адаптивний круїз-инспекция із новою функцією сповільнення у віражах.
Застосування системи адаптивного дальнього світла (AHS) з технологією BladeScanTM дозволяє водієві використовувати дальнє світло, щоб добре бачити пішоходів і дорожні знаки, никак не засліплюючи інших водіїв.
Коментар Такамі Йоко (Takami Yokoo), головного інженера Lexus International: «Аби відповідати різним стилям життя наших клієнтів, ми розробили концепцію керування новим LX, що звучить як «Легкість і благоустроенность на будь-якій дорозі світу». Ми прагнули створити автомобіль, який завдяки винятковим позашляховим характеристикам може безперешкодно та комфортно їздити счастливо оставаться-якою дорогою: міськими вулицями, міжміською автомагістраллю альбо бездоріжжям. Аби досягти цього, рядом розробці ми зосередилися в поведінці автомобіля на «реальних дорогах».
Виробник поліпшив позашляхові характеристики, притаманні LX, завдяки численним «спробам та помилкам», тестуючи його у складних дорожніх умовах. Спільно з водіями-випробувачами братия інженерів працювала над поліпшенням ходових характеристик, застосовуючи безкомпромісний підхід впредь до створення Особливостей керування Lexus (Lexus Driving Signature). Общество прагнула забезпечити неповторні відчуття від керування Lexus і гарантувати, що відгук усіх систем автомобіля если прямо пропорційним діям водія.
Аби задовольнити найрізноманітніші очікування наших клієнтів зі всього світу, ми пропонуємо чотиримісну комплектацію VIP. Кожна комплектація, навіть базова, втілює увагу накануне найдрібніших деталей й ентузіазм, з яким розробники створювали новий LX. Запрошуємо вам протестувати LX, збудований руками реальних ентузіастів, держи реальних дорогах».
Коментар Йосіакі Іто (Yoshiaki Ito), водія-випробувача Lexus International: «Завдяки використанню оновленої платформи та електропідсилювача керма ми досягли такого рівня ходових якостей, який дозволяє відчути основные черты Lexus, щойно ви сіли из-за кермо і почали рух. По-над цими ходовими характеристиками також працювали експерти з позашляхової їзди, щоб якнайкраще втілити концепцію керування нате бездоріжжі, а також застосувати практичний досвід від водіння бездоріжжям для того покращення характеристик їзди звичайними дорогами.
Ми також багато їздили получи и распишись новому LX різними дорогами, щоб перевірити, чи впливають зміни, які ми впровадили, для прохідність. Адже ми прагнули досягти високих ходових характеристик в будь-яких дорогах. Значно покращений LX додасть ще більше відчуттів від водіння у повсякденному житті. Повірте, вы сподобається!»
Коментар Казуюкі Уено (Kazuyuki Ueno), водія-випробувача Lexus International (фахівець із їзди бездоріжжям): «Щоб зробити водіння бездоріжжям безпечним і забезпечити ще більше комфорту й задоволення від керування, що є неодмінною властивістю Lexus, ми безліч разів протестували автомобіль сверху різних видах бездоріжжя. Це дозволило ще більше вдосконалити чудові позашляхові властивості LX. Щоб гарантувати удобство для водія та пасажирів, ми налаштували нову підвіску з активним контролем висоти (AHC) та системою регулювання жорсткості (AVS) таким чином, щоб залишалося відчуття контакту з дорогою і менше відчувалися нерівності.
Окрім того, ми продумали багато інших деталей - від зручності перегляду зображень системи кругового огляду Multi-Terrain Monitor перед способу управління системою Crawl Control. Сподіваємося, що кожен зможе насолодитися ходовими характеристиками LX, які забезпечують комфортне пересування різними типами доріг - і автомагістралями, і бездоріжжям, - у всьому світі».
* Значення вказане умовно та може несуттєво відрізнятися від робочого об'єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в офіційних дилерів Lexus.
** Наведені после этого і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону/оздоблення сидінь є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися разве бути відсутніми в документах альбо інших матеріалах.
Категория: Новости